تکواندوکار جوان کشورمان موفق به کسب مدال ارزشمند طلا در بازی های کشورهای اسلامی شد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسفی تکواندوکار وزن منهای ۶۳ کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل رقیب قرقیزستانی در فینال رقابت های تکواندو بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به مدال طلا رسید تا در مجموع شانزدهمین طلای کاروان ایران در این بازیها را به دست بیاورد.
 
یوسفی پیش از این موفق شد در تقابل با رقیب اردنی اش در نیمه نهایی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به برتری برسد و فینالیست شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
خیلی برای ما افت داره که اذربایجان وترکیه که در المپیک از ما پایین تر بودن در هر رده چه در المپیک های گذشته بعد بیان در رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی دو سه برابر از ما مدال بیشتر بگیرن واونا با این حرکت میخوان بگن ما پرچم دار کشورهای اسلامی در هر زمینه ای هستیم متاسفانه ما در تمام زمینه ها از کشور های خاور میانه و اسیای صغیر حداقل در این حوزه جغرافیایی ضعیفیم چه برسه در جهان هشتاد میلیون جمعیت کشور ماست ما باید از نیروی های انسانی مون به نحو احسن استفاده کنیم و ایشان رو ساپورت وحمایت کنیم ولی هیچ تدبیرو اندیشه ای در این راستا اعمال نشده وما داریم درجا میزنیم. افراد باهوش باید درراس کار قرار گیرند وهدایت باید امری علمی ودر راستای امور جامعه ایرانی صورت گیرد.
آخرین اخبار