نیروهای سوری طی ساعات اخیر، حملاتی را علیه مواضع گروه‌های تروریستی در محله المنشیة شهر درعا صورت دادند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای سوری طی ساعات اخیر، حملاتی را علیه مواضع گروه‌های تروریستی در محله المنشیة شهر درعا  صورت دادند.

 به‌دنبال آتش سنگین ارتش سوریه علیه مواضع تروریست‌های هیئة تحریرالشام در محله المنشیة شهر درعا، یکی از سرکردگان نظامی این گروهک تروریستی به‌نام یاسر ابوزید به‌هلاکت رسید.

*گروه‌های تروریستی در حومه درعا، با آتش توپخانه به‌جان یکدیگر افتادند!

به‌اسارت درآمدن تروریست‌های جیش‌الحر در حومه حلب/ گروه‌های تروریستی در حومه درعا، با آتش توپخانه به‌جان یکدیگر افتادند!

شبکه المنار لبنان اعلام کرد: بنابر اعلام مرکز هماهنگی تروریست‌های مسلح، درگیری‌های داخلی تروریست‌ها در حومه درعا هم‌چنان ادامه دارد.

درهمین راستا، عناصر جیش الحر با استفاده از آتش توپخانه، مواضع تروریست‌های داعش را در مناطق «سد عدوان»، «تلة عشرة» و شهرک «جلین» از ناحیه الیرموک حومه غربی درعا بمباران کردند.

در حمله دیگر تکفیری‌های جیش الحر به تروریست‌های داعش در شهر «نوی» از حومه شمال غربی درعا، تعدادی از عناصر داعش کشته و زخمی شدند.

*اسارت تروریست‌های جیش‌الحر به‌دست نیروهای دموکراتیک سوری در حومه شمالی حلب

به‌اسارت درآمدن تروریست‌های جیش‌الحر در حومه حلب/ گروه‌های تروریستی در حومه درعا، با آتش توپخانه به‌جان یکدیگر افتادند!

نیروهای دموکراتیک سوریه 5 نفر از عناصر تروریستی جیش‌الحر را که قصد نفوذ به یکی از مواضع این نیروها در روستای «ام جلود» از توابع شهر منبج در حومه شمال شرقی حلب داشتند، به‌اسارت گرفتند.

خبرهای رسیده از حومه جنوب شرقی ادلب حاکی از آن است که یک خودروی متعلق به تروریست‌های احرارالشام با بمبی دست‌ساز در جنوب روستای «النیرب» منهدم شد.

*جنایتی دیگر از تروریست‌های تکفیری، این‌بار در حومه شهر سلمیة

به‌اسارت درآمدن تروریست‌های جیش‌الحر در حومه حلب/ گروه‌های تروریستی در حومه درعا، با آتش توپخانه به‌جان یکدیگر افتادند!

خبرگزاری جمهوری عربی سوریه (سانا) اعلام کرد؛ تروریست‌های داعش به هجوم وحشیانه به اهالی روستای «عقارب الصافیه» در شرق شهر سلمیة، ضمن ویران کردن منازل شهروندان سوری، 52 تن از آنان را به شهادت رساندند.

مدیر بیمارستان ملی سلمیه اعلام کرد شهروندان به‌شهادت رسیده توسط تکفیری‌های داعش 52 نفر هستند که 15 تن از آنان را کودکان بین 3 تا 13 سال تشکیل می‌دهند، هم‌چنین 100 نفر از اهالی این روستا نیز مجروح شدند که هم‌اکنون در بیمارستان مذکور به‌سر می‌برند.

در مقابل این حمله عناصر تروریستی داعش، یکی از یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای مقاومت وطنی به درگیری‌های گسترده با عناصر تکفیری در سمت جنوبی روستای عقارب الصافیة پرداختند.

این درگیری‌ها به هلاکت و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها منجر شد و در ادامه عناصر باقیمانده از تکفیری‌ها مجبور به فرار از منطقه شدند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار