رئیس انجمن آشوریان ارومیه بیان کرد:جامعه آشوریان در امروز در صف‌های طولانی جواب محکمی به بدخواهان این مرز و بوم می‌دهند.

استانلی سیمونز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: در ۳۸ سال اخیر تمامی اقوام اعم از مسیحی، مسلمان، شیعه و سنی در انتخابات مختلف شرکت کرده و تحت هر شرایطی صحنه انتخابات را خالی نگذاشته اند، زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات نمادی از دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بدون تردید دشمنان این سرزمین چه آنان که در کشورهای دیگر هستند و چه آنان که در فضای مجازی برای کمرنگ کردن حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات تلاش می‌کنند، هرگز راه به جایی نخواهند برد و جامعه آشوریان امروز در صف‌های طولانی جواب محکمی به بدخواهان این مرز و بوم می‌دهند.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک ایرانی مسیحی با حضور خود در پای صندوق‌های رای به دنیا نشان خواهیم داد که به سرنوشت کشور و حل مشکلات جامعه علاقه‌مند هستیم.

رئیس انجمن آشوریان ارومیه بیان کرد: مدیون کشور خود هستیم، و تاکنون یکدلی و احساس وظیفه ملت ایران از هر قوم و نژادی به جهانیان ثابت شده و تلاش مخالفان و دشمنان این سرزمین برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات و برنامه‌های مختلف تاثیری در اراده این ملت نگذاشته است.

سیمونز ادامه داد: اقلیت‌های دینی نیازی به قیم ندارند و تفرقه افکنان تاکنون موفق به ایجاد اختلاف بین اقلیت‌های دینی و برادران مسلمان آنان نشده اند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.