انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا راس ساعت 8 صبح در سراسر استان کرمان آغاز شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در انتخابات امروز 6 هزار و 421 صندوق اخذ رای در سطح استان کرمان و در 81 حوزه انتخاباتی برپا شده است .
بگفته آقای رزم حسینی استاندار کرمان 2 هزار و 668 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و سه هزار و 753 صندوق برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دایر و تعرفه ها تامین شده است.
وی گفت 50 هزار نفر در سطح استان در حوزه های بازرسی، نظارت و سایر حوزه ها در اجرای انتخابات مشارکت دارند. استاندار کرمان دیشب درحاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان همچنین گفت 2 هزار و 120 بازرس، چهار هزار و 500 نفر اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها ، و 16 هزار نفر ناظر هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری هستند و 10 هزار نفر کار محافظت از صندوقها را با مسئولیت نیروی انتظامی بر عهده دارند.
استاندار کرمان شمار اعضای هیات اجرایی را یکهزار و 600 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان کرمان، 2 میلیون و 122 هزار و 435 نفر است که از این تعداد، 52 هزار و 862 نفر رای اولی هستند.
اقای رزم حسینی با تاکید بر اینکه همه مسئولان اجرایی نظارت دقیقی دارند گفت: تبلیغات انتخاباتی در این دوره به صورت بسیار خوبی در استان کرمان برگزار شد و انتخاباتی کاملا رقابتی، آزاد و با رعایت اخلاق را شاهد بوده ایم که از امتیازات استان است.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها به خوبی برای تهییج مردم برای حضور در انتخابات اقدام کردند و امیدواریم بتوانیم به خوبی انتخابات را برگزار کنیم.
استاندار کرمان گفت: براساس ارزیابی های مسئولان استانی و کشوری، مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بسیار بالا خواهد بود و مشارکت بیش از 65 تا 70 درصدی مردم را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.