اراک؛

برنامه ریزی جامع برای تامین امنیت انتخابات استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از برنامه ریزی جامع و آمادگی پلیس استان برای تامین امنیت انتخابات خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اراک؛سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از برنامه ریزی جامع و آمادگی پلیس این استان برای تامین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و  پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

 سردار عزیزی افزود:  از ماه ها قبل با برگزاری  جلسات کارشناسی و با همکاری  و هماهنگی دیگر دستگاه های مسئول برای تامین امنیت انتخابات دوازدهمین همین دوره ریاست جمهوری و پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان مرکزی برنامه ریزی  شده و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه  فراهم شده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی استان مرکزی، حین و بعد ازبرگزاری انتخابات  با بهره‌گیری از تمام توان خود ضمن تأمین نظم و امنیت انتخابات با هرگونه فعالیت‌های مغایر با آرامش و تخلفات احتمالی انتخاباتی در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.


 فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به  به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تأمین امنیت خارج از شعب اخذ رأی گفت:‌  شهروندان هم  لازم است در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

سردارعزیزی ازکاندیداها و ستادهای انتخاباتی آن‌ها خواست  مقررات و قوانین انتخاباتی را به ‌نحو احسن رعایت کنند واز مردم استان مرکزی خواست که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، مانند دوره‌های پیشین  مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان نظام بکوبند.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.