رئیس سازمان محیط زیست گفت: با حضور مردم در صحنه‌های رای گیری، جمهوری اسلامی ایران مستحکم‌تر می‌شود و نشان می‌دهد که حکومت از پشتوانه مردمی برخوردار است.

ابتکار:  با حضور مردم در پای صندوق‌ها رای، جمهوری اسلامی ایران مستحکم‌تر می شود
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست پس از حضور در حسینیه ارشاد و در جمع خبرنگاران درباره اهمیت انتخابات برای ایرانیان اظهار داشت: اهمیت انتخابات بسیار زیاد است و با حضور مردم در صحنه‌های رای گیری، جمهوری اسلامی ایران مستحکم‌تر می شود  و نشان می دهد که حکومت از پشتوانه مردمی برخوردار است.
 
وی ادامه داد:حضور مردم در انتخابات تعیین کننده است و سرنوشت کشور را حضور مردم مشخص خواهد کرد که در جه جهتی حرکت کند.
 
معاون رییس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سفارش شما به مردم جه خیز است گفت: توصیه من این است که همه بیایند و هیچ کسی این فرصت را از دست ندهد این فرصت‌ها غیر قابل بازگشت هستند و مانند ابرهایی می‌آیند و عبور می کنند.
 
ابتکار ادامه داد: انتخابات نمایشی از همبستگی، وحدت و اقتدار ملی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حضور پر شور مردم از همه اقشار، قومیت ها، گروه‌ها و زنان و مردان در پای صندوق‌های رای نماد مردم سالاری دینی است.

رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: نتیجه نهایی این انتخابات پیروزی مردم است که برای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب در این صحنه حاضر شده اند.

وی تصریح کرد: امیدواریم این انتخابات سبب روی کار آمدن رئیس جمهوری مقتدر و توانمند در کشور شود. 

ابتکار در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه روند انتخابات را چطور دیدید، گفت: روند برگزاری انتخابات بسیار خوب است، دوره تبلیغات پر شور و پر از فراز و نشیبی داشتیم  که مردم در صحنه حضور داشتند و قانونمند برگزار شد.

وی افزود: در دوره تبلیغات انتخابات کاندیدا‌ها سعی داشتند در چارچوب مقررات و قانون حرکت کنند و در مجموع خوب بود و اکنون هم امیدواریم برگزاری انتخابات در آرامش و با حضور پرشور مردم ادامه داشته باشد و مردم آینده خوبی را برای کشور رقم زنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.