مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: مردم همیشه امانتداران خوبی بودند و امروز هم یکی از آن چرخه‌های فعالیتهای اجتماعی و سیاسی خودشان را ظهور و بروز می بخشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی قاسمی امروز  در حاشیه حضور در میدان امام برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: امروز برای ملت عزیز ایران به خاطر این حماسه آفرینی که نشأت گرفته از روحیه ایثارگری است و به نوعی تکلیف و وظیفه شناسی مردم ایران را می‌رساند روز بسیار بزرگی است.

وی افزود: بنده در مسیر میدان امام به صورت رندمی از چند مرکز رأی‌گیری عبور می‌کردم که دیدم مردم الحمدلله از نخستین ساعات شروع رأی‌گیری واقعاً با شور و نشاط خاصی حضور خیلی خوبی دارند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان 3 انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شورای شهر را داریم، خاطرنشان کرد: به نوعی مردم عزیز ما در این چند دهه گذشته و در ادوار گذشته انتخابات اثبات کرده اند که به نوعی جلوتر از مسؤولان نظام حرکت کرده اند و همیشه به عنوان طلایه داران و پیشقراولان حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

قاسمی ادامه داد: مردم علاوه بر اینکه که احساس تکلیف خود را نشان داده و مسؤولیت خودشان را انجام میدهند به یک نوعی نمی‌گذارند که خون شهدای ما پایمال شود؛ این حرکت ارزشمند دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با امام راحل(ره) است.

وی تأکید کرد: مردم همیشه امانتداران خوبی بودند و امروز هم یکی از آن چرخه‌های فعالیتهای اجتماعی و سیاسی خودشان را ظهور و بروز می بخشند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در رابطه با برگزاری سه انتخابات همزمان در کشور گفت: کشور ما کشور نوپایی نیست که بخواهد در ارتباط با مباحث انتخابات یا اصطلاحاً دموکراسی یا مردم سالاری دینی دچار آزمون و خطا شود.

قاسمی اضافه کرد: با تجربیات ارزشمندی که مجموعه نظام به دست آورده است و مردم عزیزمان با اراده و باور قلبی به این موضوع می پردازند تمام مردم میزبان انتخابات هستند و مسؤولیت برگزاری انتخابات را به عهده دارند.

وی اذعان کرد: مباحث امنیتی ما مباحث بسیار مهمی است که کشور ما با بهترین شکل ممکن در دنیا بی نظیرترین تاریخ سازی امنیتی را برای دنیا به نمایش میگذارد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در پایان عنوان کرد: این نشان می‌دهد که مردم خودشان از آگاهی و بصیرت بسیار بالایی برخوردار بوده و هم اینکه خودشان میزبان هستند یعنی بعضاً به دولت مردان واگذار نکرده‌اند و خود مردم نقش بسیار مهم و به سزایی برای حضور و برپایی هر چه بهتر و منظم تر انتخابات دارند و خصوصاً در مباحث امنیتی خیلی همراه بوده‌اند و حقیقتاً جای تشکر و قدردانی دارد. 

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.