امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه همه سرعت بخرج دهند و پای صندوق‌ها حاضر شوند، از عموم شهروندان خواست شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات آخر رای گیری موکول نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام عباس رمضانی پور در حاشیه انداختن رای خود به صندوق شعبه مسجد جامع رفسنجان گفت: از مردم که در صحنه های مختلف انقلاب حاضر شده اند می خواهیم در ساعات اولیه پای صندوق های رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیاندازند.
وی بیان اینکه باید در کار نیک سبقت گرفت، از عموم شهروندان خواست شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای را به ساعات آخر رای گیری موکول نکنند.
امام جمعه رفسنجان افزود: امروز هم باید رای زیاد در صندوق ها ریخته شود و هم باید آگاهانه و با شانخت باشد تا بهترین ها انتخاب شوند.
رمضانی پور خاطرنشان کرد: رای اولی ها را نیز مشاهده می کردیم که برای انتخاب رئیس جمهور و شوراهای اسلامی برای رای دادن آمده بودند و مشارکت خوبی داشتند.
وی با اشاره به اینکه از همان ساعات اولیه رای گیری، در شعب اخذ رای رفسنجان ازدحام وجود دارد، تصریح کرد: بنده که برای دادن رای در مسجد جامع حاضر شده بودم دیدم ازدحام وجود دارد و در صف ایستادم تا رای خود را به صندوق بیاندازیم.
امام جمعه رفسنجان گفت: واقعا این کار ارزشمندی است که دارد صورت می گیرد و نتیجه هر چه باشد پیروز این انتخابات ملت، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رمضانی پور با تأکید بر اینکه مهم حضور پرشوار مردم در پای صندوق ها است، افزود: مسلماً این قدرت و اقتداری که ایجاد می شود برای نظام و ملت است که ملت این اقتدار را به وجود می آورد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار