علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان بر حضور در انتخابات تاکید کردند.

تاکید علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان بر حضور در انتخاباتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در میانه اختلاف افکنی دشمنان، همواره به عنوان روشنگرانی عمل کرده اند که مانع از هرج و مرج در کشور شده و سبب روشنایی راه برای پیروان این مذهب الهی شده اند.
 
این علما در تمام آیین ها، جشن ها و وقایع مختلف حضوری پر رنگ و مستمر داشته اند.
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفتاهل سنت و اقوام و طوایف مختلف بلوچ مشتاقانه در انتخابات شرکت می کنند زیرا معتقدیم باید از نظام جمهوری اسلامی حمایت کنیم.
 
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی با رد هر گونه شایعه و جوسازی های دشمنان نظام اسلامی مبنی بر شرکت نکردن بلوچ ها و اهل سنت در انتخابات تصریح کرد: اهل سنت به ویژه مردم بلوچ ساکن در سیستان و بلوچستان، همه یک صدا و منسجم برای شرکت در انتخابات اتفاق نظر دارند و امروز نشان می دهند که هیچ دسیسه ای نمی تواند در عزم و اراده آنان برای حمایت از نظام اسلامی خدشه ای وارد کند.
 
وی ادامه داد: رهبران و نخبگان اهل سنت همواره عموم مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرده اند.
 
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان افزود: همه باید در صحنه باشند و چنانچه خواسته ای دارند در زمان مناسب و به صورت منطقی و قانونی مطالبه کنند.
 
وی گفت: اهل سنت سراسر کشور امروز به صورت گسترده در انتخابات حضور خواهند داشت و به دشمنان نشان می دهند که ملت ایران منسجم و یک پارچه است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار