تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از 46 متخصص و فوق تخصص صبح امروز برای انجام خدمات پزشکی وارد ایلام شدند.

46 متخصص پزشکی موسسه خیریه مرهم وارد ایلام شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،   تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از 46 متخصص و فوق تخصص صبح امروز برای انجام خدمات پزشکی و جراحی شکاف لب و کام با استقبال استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی وارد ایلام شدند و پس از مراسم استقبال در فرودگاه ایلام، این تیم پزشکی و جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) مستقر خواهند شد و خدمات پزشکی و جراحی از جمله اعمال جراحی شکاف لب و کام، ناهنجاری های بدو تولد، جمجمه، سر و صورت به بیماران و افراد ثبت ‌نام شده ارائه می ‌دهند.

 دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی رئیس تیم پزشکی موسسه مرهم روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایلام گفت: 46 متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک این تیم از امروز 30 آبان بمدت پنج روز خدمات خود را ارائه می دهند.
وی یادآور شد: در تلاشیم بتوانیم درد و گرفتاری فردی که بدلایل متعدد از درمان بازمانده و به سبب هزینه های بالا توان انجام جراحی ها را نداشته تسکین دهیم و این تیم با جان و دل و متشکل از بهترین متخصصان و جراحان کشور ناهنجاری ها و جراحی های لازم را انجام می دهند.

  دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی ادامه داد: تمام مسئولان استان با تمام امکانات شرایط را برای استقرار این تیم پزشکی مهیا کرده اند.


انتهای پیام/با

 

ارائه خدمات پزشکی توسط تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.