اقشار مختلف مردم آبادان باردیگر حضور پرشور خود را در انتخابات سال 96 نشان دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛در گرمای طاقت فرسای جنوب در حالی که گرمای هوا به بیش از 45درجه سانتی گراد میرسد رای دهندگان  باحضور پرشور وخونگرم خود  نشان دادند در هر شرایطی پای صندوق های رای حضور می یابند.
 
یکی از رای دهندگان در گفتگو با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران  گفت:صف رای دهندگان در حوزه رای گیری 36 آبادان  آنقدر شلوغ بود که برای رای دادن  بمدت یک ساعت در صف معطل شده ا م.
 
این در حالی است که بسیاری از رای دهندگان آبادان به دلیل گرمی هوا رای دادن خود را به شب موکول کردند.
 
آبادان دارای سیصد هزار جمعیت  و620نامزد دارد که در پنجمین دوره انتخابات شورا به رقابت می پردازندو211هزار وهشتصد وپنجاه نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد.
 
165 شعبه رای گیری در این شهرستان، آراء مردم را جمع آوری می کنند که از این تعداد 103 شعبه شهری، 62 شعبه روستایی، همچنین 158 شعبه ثابت و 7 شعبه سیار است.
 
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان  در این زمینه گفت:چهار هزار و 500 عامل اجرایی در این شهرستان، در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستای شهرستان مشارکت دارند.
 
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستان و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و شهرستان آبادان آغاز شد.
 
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.