160 خبرنگار و عکاس پوشش خبری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر را بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ معاون دفتر استاندار و روایط عمومی استانداری سمنان گفت : در شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان براساس برنامه ریزی های انجام شده مشارکت پرشور و حداکثری مردم با پوشش خبری زنده از صدا وسیما مرکز سمنان پخش می شود.
 
حجت یحیایی تصریح کرد : نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران برای پوشش حماسه آفرینی مردم استان سمنان بسیار تاثیر گذار است وباید با اطلاع رسانی مطلوب مشارکت پرشور مردم ولایتمدار استان سمنان برای سایر نقاط کشور اطلاع رسانی شود.

وی افزود : اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور هر نیم ساعت یکبار به صورت زنده از صدا و سیما مرکز استان سمنان به صورت زنده پخش می شود.معاون دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان با اشاره به الکترونیکی بودن انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه شهر سمنان، شاهرود و دامغان، تاکید کرد: توصیه می شود افراد سالمند، بیسواد و کم سواد به منظور سهولت در روند دادن رای و کار با دستگاه های الکترونیکی، کمک همراه داشته باشند و بقیه شهروندان نیز رای دادن را به ساعت های پایانی و عصر موکول نکنند.

استان سمنان هشت شهرستان، 20 شهر و 308 روستای بالای 20 خانوار و 582 آبادی دارد، دراستان 38 هیات اجرایی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا تشکیل شده است.
از 20 شهر استان سمنان، شورای اسلامی شهر در سه شهر بالای 50 هزار نفر دارای هفت عضو و در 17 شهر دارای پنج عضو است.

بر اساس سرشماری عمومی سال 95، جمعیت استان سمنان 702 هزار و 360 نفر در 215 هزار و 571 خانوار است که 508 هزار و 115 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار