ایلام؛

تجلی عظمت و بزرگی ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای نمایان شد

استاندار ایلام گفت: امروز، روز تجلی عظمت و بزرگی ملت ایران در حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای است که با لبیک به فرمان رهبری با شرکت در انتخابات نمایان شد.

تجلی عظمت و بزرگی ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای نمایان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدرضا مروارید روز جمعه در هنگام انداختن رای خود به صندوق انتخابات در دبستان تزکیه شهر ایلام بیان کرد: مردم استان به توصیه ها در خصوص حضور در پای صندوق های رای در ساعات اولیه عمل کردند و تاکنون 10درصد واجدین شرایط آرای خود را به صندوق انداخته اند.
 
وی اظهارکرد: اگر روند حضور مردم در پای صندوق های رای به همین روال ادامه یابد دیگر نیازی به تمدید زمان انتخابات در استان نداریم و مردم در همان ساعت تعیین شده در انتخابات مشارکت می کنند.
 
مروارید افزود: مردم استان با شور و نشاط و حرارت خاصی از همان ساعت های ابتدایی پای صندوق های رای آمده اند و این نشان از علاقه آنان به نظام و انقلاب است.
 
استاندار عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی ها حدود 75 درصد ملت ایران در انتخابات شرکت می کنند که رکوردی در جهان محسوب می شود.
 
مروارید یادآورشد: حضور بی سابقه مردم ایران در انتخابات پیام خاصی به جهان دارد و نشان می دهد مردم به پیشرفت نظام اسلامی و کشور خود علاقه دارند.
 
وی در خصوص ویژگی های منتخبان شورای شهر نیز اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید نماینده تمام اقشار جامعه بوده و تجربه لازم در بخش های مختلف را داشته باشد.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.  
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.