فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: شرکت رای اولی ها در انتخابات نشان از حرکت پرنشاط و تداوم ارتباط نسل جوان انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به حضور پرشور رای اولی ها در انتخابات،گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نشان از تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های شهداء است.

وی با بیان اینکه این حضور با شکوه مردم نشان از حمایت انقلاب اسلامی و مخابره آن به تمام جهان است، افزود: ثبات امنبت در داخل کشور و اقتدار، نشان دهنده عزت، ارتقاء و تاثیرگذاری ایران اسلامی در عرصه بین المللی است.

 بر این اساس هادی پژوهش جهرمی رئیس ستاد انتخابات استان فارس و معاون سیاسی امنیتی، بیان کرد: 3 هزار و 571 شعبه اخذ رای در  استان در نظر گرفته شده، که از این تعداد، 2 هزار و 563 شعبه ثابت و1 هزار و 8 شعبه ثابت است.

هادی پژوهش جهرمی  تصریح کرد: این  تعداد شعب کار رای گیری از مردم استان را در 102 شهر، 162 نقطه عشایری و 2 هزار و 230 روستای استان فارس برعهده دارند.

وی ادامه داد: تعداد واجدین شرایط رای در استان 3 میلیون و 512 هزار و 961 نفر است، که از این تعداد، 79 هزار نفر رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس اضافه کرد: در روستا های کمتر از 20 خانوار انتخابات شوراها برگزار نمی شود اما آرای  افراد ساکن در این روستا ها برای  انتخابات ریاست جمهوری به وسیله صندوق های سیار اخذ می شود.

وی اظهار کرد: مردم استان فارس علاوه بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، از میان 17 هزار و 264 داوطلب شورای شهر و روستای فرد  مورد اعتماد خود را انتخاب می کنند.

گفتنی است، در 10 شهر استان  از جمله آباده، فیروزآباد، داراب، کازرون، نورآباد، لار، مرودشت، فسا، جهرم و  شهر صدرا شیراز انتخابات به طور  تمام الکترونیک برگزار می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار