وزیر ارتباطات گفت: هیچ نوع مشکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در برگزاری انتخابات مشاهده نشده و همه امور به خوبی در حال انجام است، همچنین مشکل و مانع خاصی‌ هم در فضای مجازی وجود ندارد.

واعظی: هیچ نوع مشکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در انتخابات الکترونیک مشاهده نشده است
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آیا در روند برگزاری انتخابات مشکلات زیرساختی وجود دارد، اظهار داشت: خوشبختانه هیچ نوع مشکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در برگزاری انتخابات مشاهده نشده و همه امور به خوبی در حال انجام است، همچنین مشکل و مانع خاصی‌ هم در فضای مجازی وجود ندارد.

وی افزود: باتوجه به همکاری‌های چند ماه گذشته همکاران بنده با مسئولان وزارت کشور بسترهای لازم به منظور برگزاری انتخابات الکترونیک ایجاد شده است.

وزیر ارتباطات ادامه داد: خوشبختانه حضور مردم در انتخابات چشم‌گیر است به طوری که می‌توان گفت آنها ندای مقام معظم رهبری را لبیک گفتند. معتقدم تا پایان شب تاریخ ایران حماسه‌ی جدیدی را رقم خواهد زد.

واعظی متذکر شد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سراسر کشور مشارکت مردم بسیار گسترده بوده و این موضوع باعث افزایش اقتدار ایران و خنثی‌سازی توطئه‌‌ی دشمنان اسلام و ایران و حفظ وحدت و انسجام در داخل کشور می‌‌شود.

وی ادامه داد: فردا رقابت میان گروه‌ها به پایان می‌رسد و رفاقت جای آن را می‌گیرد کاندیده‌ها باید بدانند رقابت تا روز گذشته بوده و فردا فقط زمان همکاری و رفاقت است لذا هرفردی در انتخابات به پیروزی برسد همه باید با او همکاری کنند.

وزیر ارتباطات متذکر شد: با وجود گستردگی رقابت‌های انتخابات این موضوع قابل پیش‌بینی بود حتی در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 94 برخی از ظرفیت‌های خود را 3الی 4 برابر افزایش داده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.