ایلام؛

69 شعبه سیار رای گیری در استان ایلام فعال است

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام گفت: 69 شعبه سیار رای گیری در سراسر استان ایلام برای جمع آوری آرای قشرهای مختلف فعال است.

69 شعبه سیار رای گیری در استان ایلام فعال استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،خیرالله گراوند بیان کرد: در مجموع 740 شعبه اخذ رای در استان ایلام فعال است که 671 شعبه آن ثابت و مابقی سیار است.
 
وی اظهارکرد: شعب سیار رای گیری در مکان هایی که امکان استقرار شعبه ثابت وجود ندارد آرای مردم را جمع آوری می کند.
 
دبیر ستاد انتخابات استان ایلام افزود: رای گیری در تمامی شعب اخذ رای به صورت مطلوب و آنلاین در جریان است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
 
وی عنوان کرد: مردم پیش از حضور در شعب اخذ رای کدهای مربوط به نامزدهای مورد نظر خود را همراه داشته باشند.
 
گراوند یادآورشد: اسامی و کد تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شعب درج شده است اما مردم تلاش کنند به منظور تسریع در روند رای گیری کدهای مورد نظر را پیش از حضور در شعب یادداشت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال رای دهندگان 200 تا 300 بنر بزرگ حاوی عکس و کد نامزدها در بیرون شعب نصب خواهد شد تا مردم پیش از ورود امکان یادداشت کدهای مورد نظر خود را داشته باشند.
 
دبیر ستاد انتخابات استان ایلام در خصوص برگزاری انتخابات شورای شهر ایلام به صورت الکترونیکی نیز تاکیدکرد: با وجود نخستین تجربه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اما روند برگزاری روان و مطلوب است.
 
گراوند اضافه کرد: آموزش های متعددی از طریق صدا و سیما و رسانه های گروهی در خصوص رای گیری الکترونیکی ارائه شده اما ممکن برای برخی افراد کار با دستگاه الکترونیکی رای گیری سخت باشد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.