تلاش برای انتخاب اصلح زمینه ساز برتری مردم سالاری دینی بر دموکراسی منحط و پوشالی غربی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه های نماز مرکز استان به تبیین نقش مردم سالاری در نظام اسلامی پرداخت و حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات را زمینه ساز تقویت اقتدار ملی و تعیین سرنوشت آینده کشور بر مبنای اراده عمومی دانست و افزود: تلاش برای انتخاب اصلح وظیفه ای قانونی و شرعی است و موجب برتری ظرفیت های مردم سالاری دینی بر دموکراسی های پوشالی و منحط غربی می شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده با بیان اینکه امروز زمینه خدمت رئیس جمهور آینده کشور با خواست و اراده مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی مهیا می شود، اضافه کرد: همه باید برای انتخاب اصلح تلاش کرده و روند رسیدگی به مشکلات موجود جامعه را در بستر تسریع در روند توسعه پایدار مهیا سازند.
 
وی همچنین خطاب به طرفداران نامزدهای برنده در دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: پیروزی در این عرصه سرنوشت ساز مسئولیت آور است و شادی و سرور نباید موجب تحریک رقبا و بروز هرج و مرج و ناهنجاری شود.
 
 امام جمعه موقت رشت در ادامه ابراز امیدواری کرد: در انتخابات امروز هر آنچه به نفع منافع ملی و نظام اسلامی است رقم بخورد و زمینه شادی دوستان انقلاب و یأس دشمنان ملت را مهیا سازد.
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.