حجت الاسلام و المسلمین قابل در خطبه های نماز جمعه گفت : در بسیاری از کشورها کمتر از نیمی از واجدان شرایط آن در پای صندوق های رای حاضر می شوند اما در جمهوری اسلامی ایران مشارکت همواره در سطح بالایی قرار دارد.

امام جمعه موقت قزوین گفت : ایران اسلامی از نظر مشارکت سرآمد دیگر کشورهاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به رای دادن مقام معظم رهبری در اولین ساعات شروع انتخابات افزود : به فرموده مقام معظم رهبری کار نیک را باید آدمی در اول وقت به سامان برساند ، بنابراین حضور پای صندوق های رای یک تکلیف الهی است.
 
امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوقهای رای دو اثر مهم دارد گفت : اولین اثر آن اینست که همواره با حضور آگاهانه مردم طبق فرمایشات معظم له سایه جنگ از سر جامعه رفع شده است.
 
وی درباره اثر دوم حضور آگاهانه مردم در انتخابات گفت: با مشارکت گسترده ، مردم می توانند ایده و عقیده ی خود را به کرسی بنشانند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قابل اضافه کرد : اگر بخواهیم این انقلاب با عزت بماند و ثمره ی آن شکوفا شود باید در این صحنه پایمردی و مقاومت کنیم .
 
امام جمعه موقت قزوین در ادامه با انتقاد از سند 2030 گفت : نباید کسی را با انتخاب خود به صحنه بیاوریم که معلمان نتوانند به دانش آموزان تعلیمات دینی را آموزش دهند و فرزندان ما هم از سوم ابتدائی آموزش های همجنس گرایی ببینند و دچار بیماری ایدز شوند.
 
حجت الاسلام و المسلمین قابل افزود : این سند در پی آن است که تا سال 2030 کشورها به فرهنگی برسند که سه نوع خانواده داشته باشند و خانواده های همجنسگرا به رسمیت شناخته شوند.
 
امام جمعه وقت قزوین همچنین با اشاره به تبلیغات برخی از نامزدهای شوراهای شهر گفت : این بزک کردن ها ، عکس ها و پخش ترانه شایسته و زیبنده ی این شهر نیست است .
 
وی افزود : هزینه این همه بنر ، شام و کت و شلوارهای تبلیغاتی از کجا تامین می شود.
 
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد : به ما خبر رسیده است که با 50 هزارتومان امروز رای افراد را می خرند.
 
حجت الاسلام و المسلمین قابل گفت : برخی از نامزدهای شورای شهر رد صلاحیت شده اند ، اما با پارتی برگشته اند که این کار آنها توهین به مردم است.
 
وی افزود : یک غیرت دینی نیاز است تا جلوی این کارها گرفته شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار