بیش از 14 هزار ناظر آموزش دیده و بازرس ویژه شورای نگهبان امروز بر آرای مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری نظارت می کنند .

حجت الاسلام زکوی رییس هیات نظارت برانتخابات ریاست جمهوری مازندران مستقر در ستاد انتخاباتی در استانداری  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نقش مردم در نظارت بر انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: مردم مازندران در شهر و روستاهای استان با حضور بموقع درانتخابات یک انتخاب خوب و باشکوه را در استان رقم خواهند زد.

وی افزود: مازندانی ها آزادی کامل دارند و با تفکر و منطق صحیح و به آنچه علاقمند هستند امروز رای می دهند.

رییس هیات نظارت برانتخابات ریاست جمهوری مازندران گفت: هیات نظارت برانتخابات ریاست جمهوری حفظ وصیانت آرای مردم در خصوص ریاست جمهوری را برعهده دارند.

حجت الاسلام زکوی افزود: بیش از 14 هزار ناظرآموزش دیده و بازرس ویژه شورای نگهبان امروز برای صیانت از رای مردم در 3 هزار 896 شعبه اخذ رای در مازندران بر امر انتخابات ریاست جمهوری نظارت کامل دارند.

وی گفت: چنانچه مردم، با تخلفات انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری مواجه شدند میتوانند با شماره تلفن 33376296 با هیات نظارت برانتخابات ریاست جمهوری مازندران تماس گرفته وتخلفات را گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.