کرمانشاه؛

هیچ مشکلی از حیث تامین تعرفه نداریم

فرماندار کرمانشاه گفت: این استقبال به نحوی بوده که در همین ساعات ابتدایی آغاز رای گیری برخی از شعب اخذ رای شهرستان با کمبود تعرفه مواجه شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل‌اله رنجبر  با با اشاره به اندیشیده شدن تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور انتخابات، تصریح کرد: هیچ مشکلی از حیث تامین تعرفه مورد نیاز شعب اخذ رای در حوزه شهرستان کرمانشاه نداریم و هر شعبه ای که کمبود تعرفه داشته باشد، بلافاصله تعرفه آن شعبه تامین خواهد شد.

رنجبر از مردم شهرستان کرمانشاه خواست تا در ساعات اولیه برای رای دادن در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و رای دادن خود را به ساعات بعدازظهر که شعب اخذ رای با ازدحام بیشتری همراه خواهند بود، موکول نکنند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در ابعاد ملی و بین المللی، از همه مردم خواست با شرکت گسترده در انتخابات بار دیگر با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید پیمان کنند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه 727 شعبه  کار اخذ رای از مردم شهرستان کرمانشاه را برعهده دارند، افزود: از این تعداد 450 شعبه در شهر کرمانشاه مستقرند.

رنجبر با بیان اینکه بیش از 10 هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارند، افزود: کار اخذ رای با آرامش در شعب اخذ رای شهرستان کرمانشاه در حال انجام است.

 وی با اشاره به آغاز شمارش آرا در شعب اخذ رای بلافاصله پس از اتمام مهلت رای گیری، افزود: برای اعلام نتایج انتخابات در حوزه شهرستان کرمانشاه در سریعترین زمان ممکن برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.