فرماندار راور گفت: تا این لحظه در بخش کوهساران کمبود تعرفه نداشته ایم ولی در صورتی که رأی گیری از 60 درصد جمعیت انجام شود، در ادامه کار احتمال نیاز به تعرفه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدحسن میرصادقی افزود: در صورت نیاز، آمادگی توزیع تعرفه وجود دارد تا هم بخش کوهساران و هم بخش مرکزی شهرستان را پوشش دهیم.

وی درباره روند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان راور خاطرنشان کرد: مشارکت مردم تا این لحظه خوب بوده است به طوریکه از همان ابتدای ساعت رأی گیری، مردم شهرستان راور مانند سایر هموطنان در پای صندوق های رأی حاضر شده اند.

میرصادقی با بیان اینکه روند انتخابات به خوبی در سطح شهرستان در حال برگزاریست و مشکل خاصی نداریم، تصریح کرد: شواهد نشان می دهد، حضور گسترده مردم و درصد بالایی از مشارکت را در شهرستان راور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه چیز خوب است و انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است، یادآور شد: از کسانی که هنوز نیامده اند، درخواست می کنیم در این ساعات پایانی رای گیری حضور یابند تا مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار