رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: مشارکت مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بیش از ۷۵ درصد است.

مشارکت بیش از ۷۵ درصدی مردم همدان در انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهیم الهی تبار گفت: مشارکت مردم همدان در انتخابات از مرز 75 درصد عبورکرد و این در حالیست که 950 هزار نفر از واجدین شرایط، رأی خود را به صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه درصد مشارکت نسبت به دوره قبل با افزایش همراه بوده است افزود: تاکنون 150 هزار نفر بیشتر از دوره قبل در انتخابات ریاست جمهوری در همدان شرکت کردند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در کل کشور از 37 میلیون نفر گذشته است و پیروز اصلی انتخابات مردم، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: پس از پایان رأی گیری، ابتدا آرای انتخابات ریاست جمهوری شمارش شده و پس از آن به شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخته خواهد شد.

الهی تبار با بیان اینکه عوامل اجرایی انتخابات امروز تعطیل هستند گفت: با موافقت استاندار اجازه داده شد تا کارکنان عضو عوامل اجرایی انتخابات استان همدان در محل اداری خود حضور پیدا نکنند.

وی افزود: همچنین به دلیل شمارش آراء در مدارس و حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی تمام مدارس استان همدان امروز  تعطیل خواهند بود .

انتهای پیام/ ش

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.