ترامپ 2 مقام عالی‌رتبه نظامی دولت اوباما را در سمت‌هایشان ابقا می‌کند

رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد دو نفر از عالی‌رتبه‌ترین مقامات نظامی دولت سابق این کشور را در سمت‌هایشان ابقا کند.

ترامپ 2 مقام عالیرتبه نظامی دولت اوباما را به کار می‌گیرد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، قصد دارد دو نفر از عالی‌رتبه ترین مقامات نظامی این کشور که در دولت باراک اوباما مشغول به کار بودند، را در همان سمت‌ها ابقا کند.

پنتاگون جمعه اعلام کرد ترامپ قصد دارد «جوزف دانفورد» را برای تصدی ریاست ستاد مشترک ارتش و «پائول سلوا» را برای تصدی معاونت ستاد مشترک ارتش معرفی کند.

دانفورد که در افغانستان فرمانده نظامی بوده است از سوی «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا،  برای خدمت در ستاد مشترک ارتش نامزد شد و از سپتامبر 2015 در این سمت مشغول به کار است.

دانفورد از فوریه 2013 تا اوت 2014، عملیات نیروهای آمریکایی و ائتلاف بین‌المللی را در افغانستان فرماندهی کرد و با اوباما برای کاهش نیروهای آمریکایی در این کشور همکاری کرد.

سلوا –دهمین معاون ستاد مشترک ارتش- همزمان با دانفورد برای تصدی این سمت دوباره نامزد شد. سلوا از سال 2008 تا 2011 دستیار مشاور ارشد نظامی «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه وقت آمریکا، بود.

این دو ژنرال که باید از سوی مجلس سنای آمریکا دوباره تأیید شوند، در صورت احراز صلاحیت به مدت دو سال در این سمت‌ها خدمت می‌کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار