معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم سالاری دینی مهمترین و بهترین پیام انتخابات روز گذشته ایران اسلامی در داخل و جهان بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تبریک مشارکت بالای مردم در انتخابات به مقام معظم رهبری و مردم، این مشارکت بالا را پیروزی ملت ارزیابی کرد و گفت: این پیروزی تمامی مردم اعم از هواداران روحانی و رقبای وی را شامل می شود.
 
وی، مردم سالاری دینی را یکی از نمودهای بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: این موضوع در فضای رقابتی بالا حاصل شد و به بیانی دیگر مردم هوشمندی و درک و فهم انقلابی و شعور دوست داشتن کشور را در این عرصه به نمایش گذاشتند.
 
پورمهدی ادامه داد: مردم در جریان این انتخابات نشان دادند که به هیچ عنوان تحت تاثیر مسایل مختلف حاشیه ای نیستند و بر اساس فهم درست خود از اوضاع داخلی و خارجی در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
 
وی ، آرای بالای دکتر روحانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این شرایط گوشزدی برای ما مسئولان است که باید حواسمان را جمع کرده و مردم را فراموش نکنیم چون آحاد مردم با وجود گرفتاری های عدیده، در زمان های مختلف به خوبی خود را نشان داده اند.
 
پورمهدی اضافه کرد: دولت با این آرای مردم مسئولیتش بالا رفت و باید مسئولان در هر مقام و موقعیتی سعی کنند بیشترین خدمات را بدهند تا مطالبات آنها تامین شده و پایداری نظام میسر شود.
 
وی گفت: یکی از پیام های مردمی این بود که اعلام کردند پس از 40 سال با انقلاب اسلامی همراه هستند و اصلاحات را از طریق آرامش و به زبان رای می خواهند و با تعامل و گفت وگو می خواهند با دنیا برخورد کنند و دوست دارند در داخل کشور مسایل مسالمت آمیز حل شود و با حمایت از شیوه اعتدالی از افراط و تفریط برحذرند و علاقمندند دور از جنجال و هیاهو و موج آفرینی توسعه کشور را ممکن سازند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دور پنجم انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا دیروز 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در شهرستان تبریز برگزار شد.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.