ایوانکا ترامپ و همسرش به‌عنوان مشاوران رئیس جمهور آمریکا باید در سفرهای خارجی، دونالد ترامپ را همراهی کنند اما در سفر آنها به عربستان یک مشکل وجود داشت.

ایوانکا ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ به عنوان اولین سفر خارجی خود پس از ورود به کاخ سفید، روز شنبه به همراه همسرش وارد عربستان شد. دختر او ایوانکا و دامادش به عنوان مشاوران ترامپ نیز باید در سفرهای خارجی از جمله این سفر او را همراهی کنند اما از آن جهت که جرد کوشنر یهودی است و در آیین یهود سفر با هواپیما در روز شنبه ممنوع است، این دو نمی‌توانستند ترامپ را در سفر به عربستان همراهی کنند. اما یک خاخام یهودی با صدور فتوا مشکل آنها را حل کرد و به اصطلاح مجوز پرواز با هواپیما را به آنها داد. 
 
یهودی‌ها اعتقاد دارند خداوند آسمان، زمین، دریا و آنچه را که در آنهاست در شش روز بیافرید و در روز هفتم از این کار فارغ شد. از اینرو معتقدند در این روز که به آن شبات می‌گویند، نباید برخی کارها را انجام دهند.
 
دونالد ترامپ امروز (شنبه) به منظور دیدار با مقامات عربستان سعودی وارد این کشور شد و مورد استقبال رسمی قرار گرفت. وی در سفری هشت روزه پس از عربستان به اسرائیل، بلژیک و واتیکان نیز سفر خواهد کرد.
 
ایوانکا ترامپ 
 
ایوانکا ترامپ 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.