سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در نظر داریم دوباره نسبت به پرونده پروپچیچ به دادگاه cas شکایت و باید بگویم خطری ما را تهدید نمی کند.

نصراله عبدالهیدر گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه گفته می شود استقلال به دلیل پرونده پروپچیچ در آستانه محرومیت قرار دارد اظهار داشت: درباره پرونده این بازیکن حداقل تا 21 روز دیگر فرصت داریم تا این پول را پرداخت و یا نسبت به رای صادر شده به دادگاه cas شکایت کنیم. به این ترتیب محرومیتی در انتظار ما نیست و مشکلی پیش نخواهد آمد و خطری ما را تهدید نمی کند.

وی درباره آخرین شرایط استقلال پیش از مصاف با العین امارات گفت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و روحیه بازیکنان در حد بالایی قرار دارد. به جز امید ابراهیمی، سایر مصدومان به تیم برگشته اند و احتمالا مشکلی برای بازی با العین ندارند هرچند که تشخیص اینکه به میدان بروند یا نه، به عهده کادرفنی و منصوریان است.

عبدالهی درباره نقل و انتقالات استقلال بیان کرد: اسامی مطرح شده در برخی سایت ها صحت ندارد و فقط  چند بازیکن را کادرفنی ما برای جذب تحت نظر دارد که تا به این لحظه با آنها صحبتی نشده و قرار است بعد از تمدید بازیکنان فعلی و گذشتن از بازی با العین وارد پروسه نقل و انتقالات شویم.

سرپرست استقلال در پایان خاط نشان کرد: من از هواداران عزیز می‌خواهم حضور گسترده‌ای در ورزشگاه داشته باشند و با پر کردن ورزشگاه آزادی به ما کمک کنند. به هرحال العین تیم قدرتمندی است و ما باید از میزبانی خود استفاده کنیم. از هواداران می‌خواهم به هیچ وجه نارنجک و لیزر به ورزشگاه نیاورند چون در صورت رخ دادن این اتفاق، براحتی محروم می‌شویم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار