معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان از مردم خواست برای مشارکت در امر غبارروبی و آماده کردن مساجد برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از مردم خواست تا برای مشارکت در امر غبارروبی و آماده کردن مساجد برای ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خداست، برنامه‌ریزی کنند

حجت الاسلام مجتبی فتح‌اللهی نژاد به مناسبت دهه تکریم و غبارروبی مساجد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: دهه آخر ماه شعبان به نام دهه تکریم و غبار روبی مساجد نامگذاری شده و با توجه به استقبال بیشتر مردم از مساجد در ماه میهمانی خدا در این دهه غباروبی و عطر افشانی مساجد از سوی خادمین، هیئت امنای مساجد و با حضور خود مردم انجام می‌گیرد.

فتح‌اللهی نژاد تظیف مساجد را در بیشتر شدن جاذبه‌های آنها حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: مردم در دهه پایانی شعبان به صورت خودجوش در مساجد حضور یافته و مساجد را آماده ماه میهمانی خدا می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در هر یک از شهرستان های استان مراسم نمادین غبارروبی مساجد برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تمامی مساجد استان با حضور خود مردم در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی می شوند.

فتح‌اللهی نژاد در ادامه با تاکید بر کارکردهای مساجد اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان افراد بیشتری در مساجد حضور پیدا خواهند کرد و با بیشتر کردن جاذبه‌های مسجد می توان تعداد زیادی از این افراد را برای همیشه در مساجد نگه داشت.

وی در ادامه حضور مسئولین و افراد شاخص در مساجد را در جذب بیشتر جوانان در مسجد حائز اهمیت برشمرد و افزود: حضور افراد شاخص در مساجد باعث ایجاد دلگرمی مسجدی ها شده و پای افراد بیشتری را به مساجد باز می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در مناسبت‌های ویژه مثل ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر استقبال بیشتری از مساجد می‌شود، افزود: این زمان‌ فرصت خوبی است تا با بیشتر کردن جاذبه‌های مساجد تعداد مسجدی ها را بیشتر کرد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.