سرخپوشان پایتخت در صورت پیروزی برابر لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا پاداش ویژه ای دریافت می کنند.

پاداش ویژه در انتظار بازیکنان پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت در یک بازی حساس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف لخویای قطر بروند. بر این اساس مسئولان پرسپولیس پاداش ویژه ای برای این بازی در نظر گرفتند تا بازیکنان با روحیه بالا به مصاف حریف قطری خود بروند. 

قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس طوری تنظیم شده است که در صورت موفقیت، سرخپوشان پایتخت در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 10 درصد از قراردادشان را پاداش می گیرند. 

در قرارداد برانکو سرمربی پرسپولیس هم پاداش هایی در نظر گرفته شده است و در صورت صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  10 درصد به قرارداد برانکو اضافه می شود و مسئولان پرسپولیس موظف به پرداخت بندهای قرارداد سرمربی خود هستند. 

همچنین حساب باشگاه پرسپولیس رفع توقیف شده است و چند روز پیش بازیکنان و کادرفنی این تیم 10 درصد از قراردادشان را دریافت کردند تا دریافتی شان به 80 درصد برسد. 

البته بازیکنان پرسپولیس برای مسئولان این تیم خط و نشان کشیدند که تا بعد از بازی برگشت با لخویای قطر با آنها تسویه حساب کنند تا مشکلات مالی شان برطرف شود. 

محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: حامی مالی به تعهدات خود در قبال باشگاه عمل کرده است و ما توانستیم بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم. همچنین در صورت پیروزی برابر لخویای قطر به بازیکنان پاداش می دهیم تا با روحیه بالا به دیدار حریفان بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا بروند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار