آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم فهیم و ولایتمدار لرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این پیام مشترک آمده است: جشن ملی و حماسه آفرین انتخابات روز گذشته، برگ زرین و خوش نقش دیگری به کتاب قطور عزم و اراده ملت آگاه ایران اسلامی و لرستان سربلند افزود.

این پیام می افزاید: حضور پرشور و گسترده شما برادران و خواهران محترم در مراکز رای گیری در جای جای استان بار دیگر اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استحکام ریشه های مردم سالاری دینی و دلبستگی عمومی به ارزش های انقلاب را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت و چشم دشمنان و بدخواهان و حاسدان را کور و دل دوستان و دلسوزان را شاد کرد.

امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان در این پیام تاکید کردند: بدون تردید شما مردم فهیم و ارزشمند؛ پیروز و سربلند این انتخابات بوده و گوهر گرانبهای اعتماد شما بهترین پشتوانه برای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور و استان لرستان است.

آنها افزودند: اینجانبان با بجا آوردن سجده شکر به درگاه حضرت حق تعالی و عرض اخلاص به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و آرزوی سلامت و توفیق روزافزون برای رهبر معظم انقلاب؛ مراتب قدرشناسی و تشکر همه جانبه خود را تقدیم شما مردم نجیب و شریف استان و یکایک عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی، انتظامی و سایر دست اندرکاران انتخابات کرده و آرزو می کنیم به فضل حضرت حق تعالی تمام رقابت های گذشته جای خود را به رفاقت و همدلی در مسیر پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر استان داده و صرف خدمت به مردم شریف و شایسته استان شود.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.