سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد از حضور این اداره کل در نهمين نمايشگاه بين المللی صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان خبر داد.

 محمد رضا نصیری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان یزد با همراهی بخش خصوصی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان به ویژه معرفی برند خانه های سنتی و بوم گردی استان به گردشگران داخلی و خارجی، در این نمایشگاه شرکت می کند.

نصیری افزود:نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان با هدف توسعه بازار گردشگری، رونق بخشی به این صنعت پاک و غیرآلاینده و افزایش سهم کشور در بازار جهانی گردشگری با افزایش توان داخلی از دوم تا پنجم خرداد ماه سالجاری در محل نمایشگاه های دائمی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

نصیری حضور سفارت روسیه، سفارت اندونزی و سفارت مالزی در قالب مشارکت کننده و همچنین برگزاری همایش های گردشگری پایدار برای توسعه و استارتاپ و کارآفرینی در گردشگری از ویژگی‌های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: حضور آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی، هتل‌ها، مراکز سیاحتی و تفریحی، مراکز بوم گردی، انجمن‌ها، نشریات و ارایه دهندگان خدمات و تجهیزات هتلینگ این نمایشگاه را به فضایی رقابتی برای ارایه آخرین دستاوردها و خدمات این صنعت و زیرشاخه‌های آن تبدیل می‌کند.

 این نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی و با حضور 100 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، یزد، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، مازندران و چهارمحال بختیاری برگزار می‌شود و غرفه استان یزد در سالن چهارم نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 روزهای دوم الی پنجم خرداد ماه سالجاری پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به صنعت گردشگری و هتلداری می باشد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.