کارشناس فوتبال گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال راهکاری برای برخورد با دلال ها ندارد تا مانع حضور آنها در نقل و انتقالات شود.

ذوالفقارنسب: فدراسیون فوتبال راهکاری برای برخورد با دلال ها ندارد/بازیکنان ایرانی بیشتر از توانایی شان پول می گیرندبیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره عملکرد تیم ملی جوانان در جام جهانی اظهار کرد: پیروانی تیم خوبی برای جام جهانی تدارک دیده است و امیدوارم این تیم بتواند در این رقابتها به موفقیت برسد. 

وی درباره نقل و انتقالات، وضعیت پرداخت ها و  جذب بازیکنان در تیمهای لیگ برتری گفت: در حال حاضر تنها چند تیم از جمله پرسپولیس بازیکن جذب کردند و بقیه تیمها هنوز فعالیت چندانی د این زمینه نداشتند. همجنین تاکنون اخبار نقل و انتقالات در حد شایعه بوده و تیمها در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر خود هستند و در روزهای آینده همه چیز در مورد قراردادها مشخص می شود. 

ذوالفقار نسب درباره نقش دلال ها در قیمت بالای بازیکنان بیان کرد: متاسفانه سال به سال مبالغ رد و بدل شده میان باشگاه و بازیکنان بالا می رود. به هر حال عوامل غیر ورزشی یا همان دلال ها در فصل نقل و انتقالات دخالت می کنند و مسئولان فوتبال باید برای این موضوع چاره ای بیاندیشند تا دلالها دستشان در بازار نقل و انتقالات کوتاه شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: راهکاری در فدراسیون فوتبال برای برخورد با دلالها وجود ندارد و تا زمانی که باشگاه ها نظام مند نشوند اوضاع فوتبال به همین صورت است. 

کارشناس فوتبال درباره اینکه با توجه به سطح فوتبال ایران حق بازیکنان چقدر است، تصریح کرد: به نظرم سطح فوتبال ما از کشورهای خارجی پایین تر است و مبالغ قرارداد بازیکنان با سطح فوتبال ما همخوانی ندارد و بازیکنان بیشتر از توانایی خود دریافت می کنند. به هر حال ضوابط غیر ورزشی در فوتبال ما مبالغ قرارداد بازیکنان را تعیین می کند و همین موضوع مشکلاتی برای تیمهای ما به وجود آورده است. 

ذوالفقار نسب درباره ارزیابی اش نسبت به عملکرد مربیان داخلی و خارجی بیان کرد: مربیان  داخلی خوب زیاد در فوتبالمان داریم اما مدیران ما به علت نتیجه گرا بودن خیلی سریع عذر مربیان داخلی را می خواهند که این اقدامشان درست نیست. مربیان خارجی خوبی هم وارد فوتبال ما شدند که باید دانش خود را در اختیار مربیان داخلی قرار بدهند تا آنها نیز با علم روز فوتبال آشنا شوند. 

وی درباره اینکه جذب بازیکن خارجی باید بر چه روالی باشد، عنوان کرد:به نظرم تیمها باید در جذب بازیکن خارجی دقت کنند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند که به درد تیم خود بخورند. متاسفانه در چند سال اخیر بازیکنان خارجی با سطح کیفیت پایین جذب تیمها شدند و اکثر آنها بعد از مدتی که کنار گذاشته شدند به فیفا شکایت کردند و باعث دردسر تیمها شدند. 

کارشناس فوتبال در پایان درباره اینکه تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود می کند یا نه، خاطر نشان کرد: من به آینده تیم ملی خوش بین هستم و به طور حتم تیم ملی بدون دغدغه به جام جهانی روسیه صعود می کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار