تاکنون 434 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 780 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در پنجاه و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به رویکرد مثبت ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید در این استان گفت : با فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و با برگزاری کارگروه های رفع موانع تولید، اشتغال زایی زیادی در کشور و در استان ها ایجاد می شود.

وی افزود : در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ، 434 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 780 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

بهروز اسودی با اشاره به برگزاری پنجاه و هفت جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان تصریح کرد: تا کنون مشکلات 375 واحد تولیدی استان در جلسات کارگروه بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو 908 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان ضمن بیان تحلیل فراوانی مصوبات این کارگروه گفت: از 908 مصوبه قبلی 47 درصد مربوط به امور بانکی ، 18 درصد مربوط به امور زیربنایی ، 13 درصد مربوط به امور مالیاتی و مابقی مربوط به تامین اجتماعی و سایر امور است که 52 درصد از آن اجرایی شده است.

بهروز اسودی اذعان داشت: در این جلسه مشکلات چهار واحد تولیدی استان در امور مربوط به بانکی و تسهیلات و مالیات بررسی و گزارشی از عملکرد بانکهای عامل استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش و نظارت تسهیلات ارائه شد.
انتهای پیام / ه





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.