کرمان؛

رونمایی از سه کتاب در هفته دفاع مقدس

در هفته دفاع مقدس از سه کتاب در استان کرمان رونمایی می‌شود.

رونمایی از سه کتاب در هفته دفاع مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه‌های سالروز آزاد سازی خرمشهر با صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در سپاه ثارالله آغاز می‌شود؛ گفت: پیاده‌روی نیروهای مسلح استان با تجهیزات نظامی در بعد‌ از‌ ظهر روز سوم خرداد و غبارروبی و گل‌افشانی قبور مطهر شهدای سراسر استان در روز پنجشنبه از دیگر برنامه‌های سوم خرداد در استان کرمان است.
 
وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت سوم خرداد به همراه اکران فیلم ماجرای نیمروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا نیز در کرمان برگزار می‌شود افزود: در این هفته سه کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
 
سرهنگ ابوالحسنی همچنین از رونمایی تقویم دیجیتال دفاع مقدس ویژه تلفن‌های همراه خبر داد و خاطر نشان کرد: قطعه موسیقی با عنوان راوی ، کاری از هنرمندان استان کرمان در گرامیداشت سوم خرداد رونمایی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: همچنین در این روز دو برنامه جشن مقاومت با همکاری شهرداری کرمان و سپاه ثارالله استان در بوستان‌ های مادر و پردیسان قائم پنجشنبه 4 خرداد برگزار می‌شود.
 
سرهنگ ابوالحسنی گفت: در عملیات بیت‌المقدس ۲۱۹ نفر از رزمندگان لشکر 41 ثارالله استان کرمان به شهادت ، 783 نفر از رزمندگان استان کرمان جانباز و 64 نفر هم به اسارت نیروهای بعثی در آمدند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار