مهدی طارمی با تاخیر در نشسست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل لخویا حاضر شد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی طارمی نتوانست خود را به موقع به نشست خبری پیش از دیدار پرپسولیس مقابل لخویا برساند و همین مسئله باعث شد مسئول ایرانی AFC اعلام کند برای این که منتظر حضور بازیکن هستیم نشست خبری برانکو با چند دقیقه تاخیر آغاز خواهد شد.
 
این در حالی است که برانکو 8 دقیقه قبل از شروع نشست خبری در روابط عمومی سازمان لیگ حاضر بود و بازیکن این تیم هنوز به نشست خبری نرسیده بود.

این نشست با حواشی مختلفی همراه بود. حدود 10 خبرنگار و مسئول قطری در این نشست حضور داشتند ساعت دیواری سالن برگزاری نشست روی 7:36 متوقف مانده بود که این امر با تعجب طلال القحطانی بازیکن و جمال بالماضی سرمربی لخویا مواجه شد یک جزوه از اطلاعات پرسپولیس و لخویا در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفت.

برانکو ایوانکوویچ که زودتر از مهدی طارمی به محل سازمان لیگ آمده بود پیش از ورود به سالن نشست با اعلام اینکه با توجه به جایگاه تیم‌های پرسپولیس و استقلال در جدول لیگ برتر مشخص است که کدام تیم به عنوان تیم دوم پایتخت محسوب می‌شود جواب علیرضا منصوریان را داد.

پس از خروج برانکو از سالن نشست خبری، ترکاشوند یک برگه را برای امضا در اختیار وی قرار داد که این امر شائبه‌هایی را برای اصحاب رسانه نسبت به اینکه سرمربی پرسپولیس لیست نفرات این تیم برای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را امضا کرده است، ایجاد کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار