سخنرانی‌های تکراری و به دور از واقعیت مسئولین آمریکایی دیگر جذابیت خود را در میان افکار عمومی جهان از دست داده است.

واکنش وزیر بازرگانی آمریکا نسبت به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشورمان که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان زیادی را چه در منطقه و چه در جهان پیدا کرده است هیچگاه از مسیر انقلاب مسیر کج نکرده و با رهنمود‌های مقام معظم رهبری توانسته در بسیاری از تخصص‌ها در رتبه‌های بالای جهان قرار گیرد.
 
دشمنان این مرزو بوم که از پیشرفت روز افزون جوانان ایران اسلامی و انتقال نگرش انقلابی به خارج از مرزها می‌ترسند در تلاشند با ادامه دشمنی‌های خود و ایران هراسی افکار عمومی را رودروی ایران اسلامی قرار دهند.
 
اما با تمام این تلاش‌ها راه و تفکر انقلاب اسلامی ایرانمان آنچنان مسیر خود را در باور‌های جهانی مشخص و معین کرده است که سخرانی‌های ضد ایرانی سران آمریکا از جمله دونالد ترامپ دیگر حتی در میان کابینه‌اش نیز طرفداری ندارد.
 
البته باید به این نکته توجه داشت که سخنرانی‌های ضد ایرانی تنها محدود به ترامپ نمی‌شود بلکه این مسیر از شروع انقلاب اسلامی ایران در میان سران آمریکایی و صهیونیستی باب بوده و خواهد بود. در تصویر زیر وزیر بازرگانی آمریکا در حین سخنرانی ضد ایرانی ترامپ را مشاهده می‌کنید که وی همراه با دیگران به خوابی عمیق رفته و گویی این سخنان برای وی اهمیت ندارد.
 
این تصویر در بین رسانه‌های غربی نیر عامل تمسخر ترامپ شد.
 
واکنش وزیر بازرگانی آمریکا نسبت به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ +عکس 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.