به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
تبریز؛خلیلی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز گفت: با وجود همزمانی تبلیغات ریاست جمهوری و شوراها و نیز تعداد زیاد نامزدهای شورا، عملکرد سازمان در ایجاد فضای تبلیغاتی الگوی کلانشهرهای دیگر شد.
وی با بیان اینکه در طول ایام تبلیغات نیز بر تعداد بنرها و داربست های موجود اضافه کردیم، افزود: خوشبختانه نسبت به دوره های قبل ایام تبلیغات، در و دیوار و درختان سطح شهر تمیز ماند.
خلیلی با بیان اینکه اکثر بنرهای استفاده شده بنرهای مستعمل بود و به همین خاطر هم در حفظ محیط زیست اقدام و هم صرفه جویی اقتصادی به عمل آمد،گفت: پاکسازی کامل بنرها و استندهای تبلیغاتی نصب شده سطح شهر در طول یک شبانه انجام شد.