فدراسیون ووشو ایران با با بررسی عملکرد هیأت‌ها در سال 95، پنج هیأت برتر را معرفی کرد که هیأت ووشو اصفهان برای پنجمین سال در رده نخست قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فدراسیون ووشو ایران با با بررسی عملکرد هیأت‌ها در سال 95، پنج هیأت برتر را معرفی کرد که هیأت ووشو اصفهان برای پنجمین سال در رده نخست قرار گرفت.

محسن روناسی، رئیس هیأت ووشو اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: در جدول امتیاز‌دهی 21 بخش مورد نظر است که عمده‌ترین این بخش‌ها میزبانی و مدال‌آوری است؛ در اصفهان برای اولین بار میزبان مسابقات انتخابی کشور بودیم، هم‌چنین از نظر مدال‌آوری در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا موفقیت‌های چشمگیری به دست آمد.

وی ادامه داد: در اکثر حوزه‌های فرهنگی، اخلاقی و آموزشی رتبه برتر را در بین استان‌ها به دست آوردیم، دربخش استعداد‌یابی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری اصفهان، کار بسیار بزرگی انجام شد، در بخش ورزش همگانی نیز آموزش‌های خوبی داشتیم و توانستیم افراد زیادی را جذب کنیم.

رئیس هیأت ووشو اصفهان افزود:  با بالاترین امتیاز یعنی 980 به رتبه اول در بین هیأت‌های ووشو در کشور رسیدیم، با همکاری و زحمات فراوان قسمت‌ها مختلف هیأت این افتخار به دست آمد و برای چهارمین بار متوالی رتبه اول کسب شد

روناسی در مورد ادامه این روند خاطر‌نشان کرد: بیشترین فعالیت هیأت ووشو در سال جاری در بخش توسعه و افزایش کمیت است، در صورتی که ووشو در بین عموم مردم رایج شود، پیشرفت زیادی را خواهیم داشت، هم‌چنین به دنبال میزانی از مسابقات مختلف کشوری هستیم، هیأت با همکاری و همفکری پیشکسوتان به دنبال افزایش کیفیت ووشو در استان است، در لیگ کشوری حضور خواهیم داشت و ورزشکاران زیادی را به جامعه ووشو معرفی خواهد داشت.

 پنج هیأت ووشو برتر کشور به قرار زیر است:

 1 - هیأت ووشو اصفهان

2 - هیأت ووشو البرز

3 - هیأت ووشو مازندران

4 - هیأت ووشو تهران

5 - هیأت ووشو خوزستان

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار