سارقان ساختمان های نیمه کاره در بابل دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسایی و دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره با پنج فقره سرقت خبر داد.

وی افزود: در پي مراجعه برخی شهروندان به پلیس آگاهی و طرح شکایات مبنی بر سرقت لوازم و تجهیزات ساختمانی از ساختمان های نیمه کاره موضوع برای رسيدگي به دایره مبارزه با سرقت پليس آگاهي ارجاع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: كارآگاهان دایره مبارزه با سرقت طي تحقيقات و بررسی اوليه موفق شدند، ردي از سارقان با تجربه را در اين سرقت ها به دست آورند.

سرهنگ جعفری افزود : با اطمينان از دست داشتن يك سارق سابقه دار به نام ت – ن در اين سرقت این فرد در عملیاتی پلیسی دستگیر شد و طي تحقيق و بازجويي به عمل آمده ابتدا منكر هر گونه سرقت شد، اما پس از مواجه با ادله و مستندات پليس به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت ساختمان های نیمه کاره با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف كرد.

وی گفت : همدستان متهم نیز در ادامه تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس به بیش از پنج فقره سرقت اموال ساختمان های در حال ساخت اعتراف کردند.

سرهنگ جعفری با هشدار به شهروندان از آنان خواست، حتی الامکان در هنگام عصر و شب به منظور پیشگیری از سرقت منزل از نگهبان محله استفاده و راههای ورودی و خروجی ساختمان را محصور کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.