پیونگ‌یانگ روز گذشته تصاویری از جو زمین را که به وسیله دوربین نصب‌شده روی موشک‌های بالستیک ثبت شده بود، منتشر کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی استار؛ پیونگ‌یانگ روز گذشته تصاویری از جو زمین را که به وسیله دوربین نصب‌شده روی موشک‌های بالستیک ثبت شده بود، منتشر کرد. 

تصاویر منتشر شده بخش‌هایی از خاک آمریکا را از زاویه فوقانی در جو زمین نشان می‌دهد. کره شمالی با انتشار این تصاویر اعلام کرد موشکهای بالستیک این کشور نه تن‌ها قادر به حمل کلاهک هسته‌ای هستند؛ بلکه می‌توانند هر نقطه از خاک آمریکا را هدف قرار دهند.

پیش از این دستگاه تبلیغاتی کره شمالی عکس‌هایی از انفجار یکی از موشک‌های آزمایشی خود در آب‌های اقیانوس آرام را منتشر کرده بود.

رهبر کره شمالی: زمین در تصاویری که موشکهای ما ثبت کرده اند زیباتر به نظر می‌رسد+عکس

در همین حال، روزنامه دولتی "رودونگ سینمون"، چاپ کره شمالی با اشاره به آزمایش موشکی روز یکشنبه نوشت: موشک‌های کره شمالی از دقت بالایی برخوردار بوده و سلاحی موفق محسوب می‌شوند. سامانه تسلیحاتی ما برای نبرد آماده است.

این روزنامه دولتی به نقل از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، نوشت: زمین در تصاویری که موشک‌های ما ثبت کرده اند زیباتر به نظر می‌رسد.

ستاد مشترک کره جنوبی پیش از این مدعی شد که کره شمالی روز یکشنبه دست به شلیک موشکی زده که به نظر می‌رسد از نوع بالستیک بوده باشد. این موشک پس از طی کردن مسافت ۵۰۰ کیلومتری در جهت شرق در دریای ژاپن سقوط کرد.

کره شمالی ماه جاری میلادی دو موشک دیگر هم شلیک کرده بود که بر اساس اعلام پیونگ یانگ یکی از آن‌ها قادر به حمل کلاهک‌های سنگین هسته‌ای بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
زنده باد رهبر گره شمالی زنده باد مردم کره شمالی مرگ بر آمریکای جنایتکار زنده باد کیم جون اون/ مرگ بر تولامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
شما هم شدید رسانه کره شمالی. این دیوانه اگر جنگ رو شروع کنه خشک و تر همه با هم می سوزن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۲۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
اگه اون یکی دیوانه،جنگ را شروع کرد چی؟!
آخرین اخبار