وی با اشاره به افزایش مراودات اقتصادی بین اصفهان و چین در بخشهای مختلف، بیان داشت: راهاندازی کنسول گری چین در اصفهان میتواند زمینه همکاریهای اقتصادی و سرمایهگذاری دو طرف را افزایش دهد.
وی با اشاره به انتخاب برند شهری اصفهان گفت: مسیر چهارساله انتخاب برند اصفهان به مرحله پایانی رسید و در خرداد با حضور مسوولین استانهای اصفهان، یزد و شیراز در قالب مثلث گردشگری ایران رونمایی میشود.
احمد خوروش رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به برگزاری دومین همایش سنگ و چالشهای صادراتی در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت سنگ یکی از مزیتهای اقتصادی و سرمایهگذاری استان اصفهان است که میتواند در بخش صادرات سهم قابلتوجهی را سهیم باشد.
امیر کشانی رییس کمیسیون آموزش، پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به فرایند انتخاب و اجرای طرحهای پژوهشی گفت:کلیه مراحل انتخاب موضوع، پیمانکار و ناظر بهصورت شفاف در سایت اتاق بازرگانی اعلام میشود.
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیطزیست اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: مساله زایندهرود هنوز برای مسئولین کشور بهصورت روشن و واضح تبیین نشده است.
حمیدرضا قلمکاری افزود: حق آبه کشاورزان اصفهان همچنان برای برخی از مسوولین باید تبیین شود.
وی همچنین به آییننامه پژوهشی اتاق اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن مشکلات اعضای اتاق بازرگانی در فضای کسبوکار میتواند بهعنوان مهمترین اولویت طرحهای پژوهشی اتاق باشد.