پس از اتفاقات و مشکلات اخیر در بازی های خانگی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بالاخره محمد دادکان وارد گود شد تا مشکل را حل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جایگاهی که برای خبرنگاران  بسکتبال در سالن دانشگاه آزاد واقع در حکیمیه تهران تعبیه شده است نامناسب بوده و با صحبتی هایی که یکی از خبرنگاران با محمد دادکان، معاون ورزش دانشگاه آزاد انجام داد، قرار شد راه حل مناسبی برای این موضوع پیدا کنند.


ویرایش/ قول دادکان برای تغییر جایگاه خبرنگاران


سالن دانشگاه آزاد تنها سالنی است که خبرنگاران باید درون یک کانتینر شیشه ای قرار بگیرند و به هیچ عنوان فضای مناسبی برای یک خبرنگار نیست. محمد دادکان عصر روز گذشته در سالن دانشگاه آزاد قول این را داد تا فکری برای این موضوع کند.

البته به  نظر می رسد عصر روز گذشته آخرین دیدار دانشگاه آزاد در این فصل انجام شده است .اما به علت اینکه این بازی ها  از 5 است باید دید که در اراک چه اتفاقی خواهد افتاد.با این حال اگر این تغییرات برای فصل آینده هم رقم بخورد برای خبرنگاران که جایگاه ویژه ای در ورزش دارند مثبت است.

نکته دیگری که وجود دارد این است که به احتمال زیاد فصل آینده بازی های تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در سالن دانشگاه دیگری برگزار شود اما در هر سالنی که این بازی ها انجام شود،خبرنگاران دیگر در چنین جایگاهی قرار نخواهند گرفت.


لازم به ذکر است،عصر روز گذشته بازی بین تیم های دانشگاه آزاد و شهرداری اراک برگزار شد که در نهایت با برتری دانشگاه آزاد به پایان رسید. بازی سوم این دو تیم روز پنج شنبه،4 خردادماه  در اراک پیگیری می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار