متخلفی که به محیط بانان انزلی فحاشی کرده بود به یک سال حبس و پرداخت جریمه محکوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رییس اداره محیط زیست انزلی با اعلام این خبر گفت:فرد متخلفی که پس از درگیری با ماموران یگان حفاظت محیط زیست انزلی اقدام به توهین و فحاشی به ماموران در حال انجام وظیفه کرده بود، با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.
 
احسان هادی پور افزود:در دادگاه این فرد متخلف،به یک سال حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شده است.
 
وی افزود:ماموران یگان حفاظت محیط زیست به صورت شبانه روزی در مناطق تحت مدیریت سازمان حضور دارند و با هرگونه تخلف و تعدی به حیات وحش و اراضی تالابی برخورد میکنند.
 
رییس اداره محیط زیست انزلی اعلام کرد:عمده تخلفات صورت گرفته در حوزه محیط زیست تالاب انزلی، تغییر کاربری و تصرفات غیرقانونی اراض حاشیه تالاب انزلی از طریق کاشت نهال به منظور ایجاد حق و ادعای مالکیت غیر قانونی و صوری و همچنین شکار و صید غیر مجاز در داخل تالاب است.
 
احسان هادی پور تصریح کرد:درگیری متخلفان با ماموران در سالهای گذشته خسارات جانی و مالی بسیاری هم برای ماموران و هم برای خود متخلفان به همراه داشته است که متاسفانه با چیزی قابل جبران نبوده اما با تلاش قانون گذار و دستگاه قضایی ، جدیت در برخورد با متخلفان و متجاوزان به بیت المال و انفال الهی در دستور کار دست اندرکاران صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی قرار گرفته است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.