هافبک ملی پوش ازبکستان در اظهارات جدید خود از اینکه به دلیل مشکلات نمی تواند به ایران بازگردد، سخن گفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این روز ها همچنان بحث جپاروف بازیکن ملی پوش ازبکستان با استقلالی ها و البته سپاهانی ها ادامه دارد.

جپاروف که به صورت قرضی راهی سپاهان شده بود در نهایت پس از اتمام لیگ از حضور در استقلال سر باز زد و در حال حاضر نیز دعوا بین این بازیکن و مسئولان استقلال ادامه دارد.

افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال با اعلام اینکه به جپاروف و مدیر برنامه هایش نامه ای مبنی بر حضور در باشگاه ارائه شده اظهار داشت:این بازیکن باید سریعا به باشگاه بیاید در غیر این صورت به فیفا شکایت می کنیم.

همچنین افتخاری شب گذشته بعد از دیدار استقلال و العین نیز درباره وضعیت جپارف در این تیم خاطرنشان کرد: وکیل او احمدپور است و ما به او نامه زدیم که جپارف باید خودش را به باشگاه معرفی کند. اگر او از این کار امتناع کرد با جریمه باشگاه روبه‌رو می‌شود و در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌گیرد.

با تمام این تفاسیر هنوز جپاروف به باشگاه مراجعه نکرده و این طور که شنیده می شود این بازیکن در ادعایی جدید عنوان کرده که برای معالجه مادرش باید به مسکو برود و به همین دلیل مدت ها نمی تواند به این بیاید.

با این وجود باید منتظر ماند تا دید وضعیت این بازیکن با استقلال به کجا ختم می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار