مسئولین فدراسیون ملی ژیمناستیک افغانستان می گویند که مسابقات گزینشی ژیمناستیک که چهار روز قبل برگزار شده بود با انتخاب ۲۱ ورزشکار دختر و ۱۶ پسر به تیم منتخبه شهر کابل، به کارشان پایان داد.

پایان رقابت های ژیمناستیک بانوان و پسران در کابلبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، "شاه ملنگ متحد" رییس فدراسیون ملی ژیمناستیک افغانستان گفت که این رقابت ها با حضور ۶۰ ورزشکار در بخش پسران و همچنان ۵۰ ورزشکار دیگر در بخش دختران برای رشد و ارتقای ورزشکاران دایر شده بود.

به باور وی، این مسابقات برای انتخاب چهره های برتر به تیم های منتخب ژیمناستیک شهرکابل در دو بخش پسران و دختران برگزار شده بود که در پایان این مسابقات ۱۶ نفر در بخش پسران و ۲۱ ورزشکار در بخش دختران به تیم های منتخبه ژیمناستیک شهر کابل برگزیده شدند.

از سوی دیگر، احمد فهیم قیومی، مربی تیم ملی ژیمناستیک افغانستان می گوید که فدراسیون ملی ژیمناستیک در نظر دارد تا پس از راه اندازی مسابقات زون ها و با به دست آوردن بودجه مسابقات گزینشی تیم ملی ژیمناستیک افغانستان را با حضور ورزشکاران تمامی ولایات به میزبانی پایتخت برگزار کند.

گفتنی است که در پایان مسوولین ورزشی افغانستان، به ورزشکاران منتخب ژیمناستیک شهر کابل جوایز و مدال های شان را اهدا کردند.


انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
بصیر احمد
۰۹:۵۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
بهترین کلپ های جمناستک در کابل کدام ها استند
آخرین اخبار