مدافع ملی پوش برای پیوستن به یکی از تیم های لیگ برتری با مشکلاتی مواجه شده است.

وضعیت مبهم شاه ماهی نقل و انتقالاتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سعید آقایی مدافع ملی پوش عملکرد درخشانی در تیم تراکتورسازی داشت. براین اساس وی از چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس پیشنهاد دارد. 

به هر حال آقایی یکی از شاه ماهی های نقل و انتقالات است که هنوز تیمی موفق به صید این بازیکن نشده است. 

سعید آقایی به صورت قرضی به تراکتورسازی پیوسته بود و اکنون باید به تیم سابق خود گسترش فولاد بازگردد. 

البته نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد اعلام کرده که آقایی قراردادی با این باشگاه ندارد و فقط این بازیکن باید چک میلیاردی خود را پاس کند تا بتواند به تیم دیگری بپیوندد. 

مسئولان تراکتورسازی به علت محرومیت نقل و انتقالاتی اجازه جذب بازیکن ندارند، براین اساس آنها قصد دارند قرارداد بازیکنان فعلی خود را تمدید کنند تا مشکلی برای فصل آینده نداشته باشند. 

سعید آقایی یکی از بازیکنانی است که تراکتورسازان علاقمند به حفظ این بازیکن هستند. براین اساس باشگاه تراکتورسازی طی نامه ای به تیم همشهری خود خواهان حفظ آقایی شده است. البته تراکتورسازان به درخواست کتبی اکتفا نکردند و نمایندگان خود را برای حل چک میلیاردی آقایی روانه باشگاه تراکتورسازی کردند. 

کاظم محمودی سرپرست تیم تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: اقدامات لازم برای حفظ آقایی انجام دادیم و امیدوارم مدیران گسترش فولاد با درخواست ما موافقت کرده و رضایت نامه آقایی را صادر کنند. 

به هر حال باید دید سرنوشت آقایی به کجا می رسد و وی فصل آینده چه پیراهنی بر تن می کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار