نرم افزار جامع مشترکان به منظور پرداخت قبض آب طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا جانباز معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری مازندران از طراحی و راه اندازی نرم افزار جامع مشترکین به منظور پرداخت آب بهاء خبر داد و گفت: مشترکان با مراجعه به سایت شرکت و دریافت و نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های همراه خود، به راحتی از میزان بدهی و آب بهای خود مطلع شوند.

وی خدمت رسانی سریع ، آسان و احترام به وقت مشترکان را یکی از اولویت های این شرکت دانست و افزود: به همین منظور آبفاشهری استان روش پرداخت از طریق نرم افزار موبایل، را به عنوان آسان ترین، مطمئن ترین و کم هزینه ترین روش پرداخت برای مشترکان پیشنهاد می نماید.

جانباز با بیان اینکه این نرم افزار توسط نیروهای متخصص بومی استان و با همکاری شرکت عصر داده بر روی تلفن های همراه و با توجه به کسب رضایتمندی و سلیقه عام مشترکین طراحی و راه اندازی شد، گفت: مشترکان با پرداخت الکترونیکی، شرکت آب و فاضلاب را در خدمت رسانی پویاتر یاری می نمایند.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران، پرداخت آسان، سریع و امن، حساب کاربری پکپارچه، دریافت اطلاعات قبض به صورت خودکار از طریق بارکد خوان داخلی و یا وارد نمودن شماره پرونده، پشتیبانی از تمامی کارتهای عضو شتاب، استعلام بدهی به صورت روزانه یا دوره ای و پرداخت به موقع توسط شبکه شتاب بدون کسر کارمزد و ارایه پشتیبانی تلفنی و برخط را بخشی از مزایای رایگان این نرم افزار عنوان کرد.

جانباز افزود: مشترکان با استفاده از این نرم افزار می توانند عملیاتی مانند گزارش گیری از تراکنش های انجام شده، نگهداری تاریخچه تمامی پرداختها و اطلاعات قبض در داخل برنامه، پشتیبانی کامل از تمامی قبوض را نیز به راحتی انجام دهند.

مشترکان می توانند با مراجه به سایت شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران به آدرس http://www.abfa-mazandaran.ir از خدمات ۲۲ گانه الکترونیکی این شرکت بهره مند شوند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.