محمد مهدی امیری، رئیس مرکز ادارات
پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور در این مراسم اظهار داشت: فلسفه برگزاری
اینچنین همایش ها و گردهمایی هایی آشنایی کارشناسان با دستور العمل ها سازمانی است.
وی ادامه داد: رویکرد علمی به مباحث و ورود کارشناسانه به عرصه در راستای اصلاح فرایندها از دیگر مزیت های برگزاری این همایش هاست.
به گفته رئیس مرکز ادارات پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور، آسیب شناسی سازمان بهزیستی در موضوع ارتباطات مردمی تقویت رویکرد مددکاری بود و بر این اساس اقدام به برگزاری همایش ها و گردهمایی هایی در این زمینه کرده است.
امیری یادآور شد: امسال مصوب شد ۲ دوره آموزشی برای مدیران و کارشناسان ادارات پذیرش و هماهنگی ادارات بهزیستی کشور برگزار شود و کارشناسان به عنوان سنگ زیرین می توانند اصلی ترین مهره تصمیم گیری ها باشند.
این مسئول بر به روز شدن دانش کارشناسان به عنوان مؤلفه های اصلی پرداختن به مسائل و مشکلات تأیید کرد.