سلمان عابدی؛ عامل مخوف‌ترین حمله تروریستی در منچستر

عامل حمله تروریستی به کنسرتی در منچستر، یک جوان 22 ساله به نام "سلمان عابدی" بوده است.

سلمان عابدی؛ عامل مخوف‌ترین حمله تروریستی در منچستربه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری نشریه تلگراف، پلیس انگلیس اعلام کرد عامل حمله تروریستی به کنسرتی در منچستر، یک جوان 22 ساله به نام "سلمان عابدی" بوده است. 

بر این اساس، عابدی در سال 1994 در شهر منچستر متولد شده است. او سومین فرزند یک خانواده 6 نفره مهاجر لیبیایی است. پدر و مادر سلمان از پناهجویانی بودند که از ترس معمر قذافی، حاکم وقت لیبی به انگلیس گریخته بودند. خانواده وی ابتدا در لندن ساکن بودند و سپس به منطقه "فالوفیلد" در جنوب منچستر نقل مکان کردند و به مدت ده سال است که در آنجا ساکن هستند. 

این خانواده لیبیایی دارای سه فرزند پسر و یک دختر 18 ساله هستند. سلمان در منطقه "والی رنج" بزرگ شد، نزدیک دبیرستان دخترانه که به دلیل فرار دو دانش‌آموز دختر و ملحق شدنشان به گروه تروریستی داعش در سوریه در سال 2015 معروف شده بود. 

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد: پلیس انگلیس در حال تحقیق در این باره است که آیا سلمان به تنهایی به این عملیات دست زده یا بخشی از یک شبکه تروریستی بوده است. 

در انفجار شب گذشته در کنسرتی در شهر منچستر، 22 نفر کشته و بیش از 50 تن زخمی شدند. ترزا می، نخست وزیر انگلیس پس از وقوع این انفجار، جلسه اضطراری در دولت برگزار کرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار