میرزائی وفاضلی دو طلا از شش طلای کاروان ووشو کشور را بدست آوردند

ووشوکاران ایلامی مدال طلا را به گردن آویختندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،کاروان شش نفره ووشو تیم ملی کشور که یزدان میرزائی در وزن منهای 70 کیلوگرم وسعید فاضلی در وزن منهای 70 کیلوگرم در اختیار داشت دیروز در آخرین روز مسابقات چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان شهر باکو با شش طلا به کار خود خاتمه داد .
 
در وزن منهای 70 کیلوگرم، سعید فاضلی که در روز اول مسابقات دائو کادر از ساحل عاج ، علی قیاسی نفر سوم جهان از اردن و بکار ساواس نایب قهرمان جهان از ترکیه را شکست داده بود در فینال با ووگار کرم اوف  از کشور میزبان رقابت کرد.
 
فاضلی در مبارزه پایانی نیز با اقتدار ووشوکار میزبان را با شکست بدرقه کرد و پنجمین طلایی تیم ایران لقب گرفت.
 
در وزن منهای 75 کیلوگرم، یزدان میرزایی که در دور نخست مبارزه برابر حریف اهل اندونزی را در پنج ثانیه با ناک اوت به سود خود پایان داده بود در مرحله نیمه نهایی پرویز عبداله یف از کشور میزبان را شکست داد.
 
ملی پوش ایران، در فینال و برای کسب مدال طلا با آیمان محمد از مصر رقابت کرد و در پایان مبارزه ای سخت به برتری دست یافت و مدال طلا را بر گردن آویخت.
 
وکاروان ووشو کشور با کسب شش طلا در این مسابقات توانست بهترین عملکرد را در بین تمامی رشته های اعزامی ایران به بازی های کشورهای اسلامی داشته باشد.
 
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.