از روح الله صابری ریسه و محمد نخعی نژاد دو کارآفرین برتر کرمانی در جشنواره کارآفرینان برتر سال ۹۵ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر سال ۹۵ که در حال برگزاری است ۱۰ نفر از کارآفرینان برتر در سراسر کشور در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی معرفی و تقدیر شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، این کارآفرینان توسط دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی، دکتر سپهری رییس موسسه تامین اجتماعی و مهندس شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.
کارآفرینان برتر در بخش کشاورزی:
بر اساس این گزارش روح الله صابری ریسه از استان کرمان از شرکت پرشین بنیان آریا (دانش بنیان) در حوزه تولید کودهای بیولوژیک و ارگانیک، قدرت حاج نوری از استان اردبیل از شرکت آرتا جوجه سبلان با فعالیت در حوزه زنجیره یکپارچه تولید و فرآوری، بیژن قبادی از استان کرمانشاه از شرکت مجتمع شیمیایی بیستون کرمانشاه در حوزه تولید سموم کشاورزی، مسعود توتونچیان از استان همدان از شرکت صنایع غذایی سحر در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی، به عنوان کارآفرینان برتر در بخش کشاورزی معرفی شدند.
کارآفرینان برتر در بخش صنعت:
محمد نخعی نژاد از استان کرمان از شرکت صنایع ممتازان در حوزه ساخت و نصب انواع ماشین آلات، مجید بصرنیا از استان قم از شرکت نانوبتن امین (دانش بنیان) در حوزه بتن آماده، محمود ضرابی از زنجان از شرکت تولیدی صادراتی پوشاک مهیار زنجان با فعالیت در حوزه تولید انواع پوشاک در این مراسم به عنوان کارآفرین برتر معرفی و تقدیر شدند.
کارآفرینان برتر در بخش خدمات:
رضا خلج از استان تهران از شرکت امن پردازان سورنا با فعالیت در حوزه نرم افزار و سخت افزار امنیتی، مهدی سنچولی از خراسان رضوی از شرکت زال پارس در حوزه ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی و اصغر نبیل از استان یزد از مجموعه مشیر یزد در حوزه مجموعه اقامتی پذیرایی، نیز در این جشنواره به عنوان کارآفرین برتر معرفی و تقدیر شدند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار